1 st lades till i din varukorg.

Till beställning

Eldning och allemansrätt : Gör så här om du vill elda eller grilla i naturen : På lätt svenska

Omslagsbild för  Eldning och allemansrätt : Gör så här om du vill elda eller grilla i naturen : På lätt svenska

Eldning och allemansrätt : Gör så här om du vill elda eller grilla i naturen : På lätt svenska

Beskrivning

Information om eldning och allemansrätt på lättläst svenska. Om du vill göra en eld eller grilla måste du vara extra försiktig. En liten eld kan vara mysig, men om den inte sköts rätt kan den bli farlig och sprida sig.

Detaljer

Pris
0 kronor
Publikationsnummer
MCF0013 – februari 2026
ISBN-nummer
Utgivningsår
2026
Omfång (sidor)
15 s. : ill.